koffer weer terug bij de baas - Reisverslag uit Southport, Verenigde Staten van Heleen en Ad Blom Kesteloo - WaarBenJij.nu koffer weer terug bij de baas - Reisverslag uit Southport, Verenigde Staten van Heleen en Ad Blom Kesteloo - WaarBenJij.nu

koffer weer terug bij de baas

Door: Ad

Blijf op de hoogte en volg Heleen en Ad

21 September 2013 | Verenigde Staten, Southport

Nou we hebben de koffer van Heleen weer terug. Om 09:00 uur ontvangen nadat we wisten dat hij er aan zat te komen, internet geweldige uitvinding. Alleen was het slot stuk en heel haar koffer was door de douane doorzocht. Grrrrr. Dat zal dan moeten als er een koffer onbeheerd achter blijft. BA dank u wel want volgens de laatste gegevens was hij op London achtergebleven. Maar we zijn wel blij dat we toch alle spullen weer hebben.
Nu in Southampton Inn Goede internetverbinding, grote kamer en een bad, nou we komen hier de dagen wel door zo te zien. En een rust. Gaan zo op verkenning uit wat hier allemaal te beleven valt en te doen. Zo jullie zijn weer op de hoogte, koffer-gedonder achter de rug.

• 21 September 2013 - 21:24

Elly En Ben:

Fijn dat de koffer weer terug is. Zat alles er nog in? Moet je hem nu dichtmaken met een touwtje? Misschien moet je wel een nieuwe kopen.
    Het is wel leuk om steeds op de hoogte te zijn van het verloop van de reis. We hopen dat het nu verder goed gaat.
    hgr. E+B

• 21 September 2013 - 22:17

Birgit Rotjeknor:

Oooh. Dat dan ook nog op de koop toe. Nu maar deze rotte start achter je laten. En zo te horen een luxe hotel. Zalig hoor. Ik ben zeker benieuwd naar het vervolg. Hier is de herfst al goed aan de gang, al was het vandaag toch n beetje nazomeren met n heerlijk zonnetje. Morgen schijnt ook nog zo'n kadootje ☀️☀️

Tags: Southampton