To the airport - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Heleen en Ad Blom Kesteloo - WaarBenJij.nu To the airport - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Heleen en Ad Blom Kesteloo - WaarBenJij.nu

To the airport

Door: Ad

Blijf op de hoogte en volg Heleen en Ad

30 September 2013 | Verenigde Staten, Boston

Nou we zitten te wachten, het grote wachten is reeds aan de gang. Heb getracht wat foto's te downloaden, maar dat gaat het niet worden vrees ik Op FB is het trouwens wel gelukt, dus daar zit het niet in.
Gisteravond waren we tot op de draad versleten, van het slenteren door een van de, in mijn ogen, mooiste stad van de USA, buiten Los Angeles misschien, het is hier in ieder geval mooi. En wat doe je zo al als je aan het wachten bent, nou, telefoon opladen via een stekker onder je stoel, foto's bekijken en eventueel bewerken. Dan heb ik straks als ik thuis ben, niet veel meer te doen. Kunnen we gelijk aan de volgende " foto opdracht" gaan werken. Nou beste mensen, nogmaals bedankt voor jullie aandacht en beloofd is beloofd er komen nog een aantal foto's deze kant op. Maar dan denk ik dat we de KPN aansluiting moeten hebben. Vanuit een nog zonnig Boston wensen wij jullie een prettige avond nog, voor straks wel te rusten, wij gaan nog even door tot we in Spijkenisse zijn ( grrrr )