Nog geen schone sokken voor Heleen - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Heleen en Ad Blom Kesteloo - WaarBenJij.nu Nog geen schone sokken voor Heleen - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Heleen en Ad Blom Kesteloo - WaarBenJij.nu

Nog geen schone sokken voor Heleen

Door: Ad

Blijf op de hoogte en volg Heleen en Ad

20 September 2013 | Verenigde Staten, New York

vrijdagmorgen en jawel ik heb mijn koffer gekregen, eindelijk. Maar die van Heleen is nog steeds niet daar. Op de computer wordt er aangegeven dat de koffer is meegekomen en vanaf 11:00 uur op JFK staat , maar nu nog naar het hotel zien te krijgen.
Verder vandaag lekker gewandeld door het zonovergoten New York. Top of the rock en het centraal station,een bezoek aan de Body works winkel voor Heleen, die was ondanks het gemis van de koffer wel eventjes blij. Er is weer veel gezien vandaag, mooi is dat toch, in een winkel geweest op Columbus,die zoveel " gezonde en verantwoorde "producten verkocht en tentoonstelde dat het een lust voor het oog was.
Verder gaan we morgen weer op pad. Eerst de auto ophalen en dan maar hopen dat Heleen haar koffer heeft. Want anders moet die weer verder gezonden worden door het hotel, dat gaat het niet worden vrezen wij. Maar vooralsnog een goede avond/ nacht vanuit een warm NY

• 20 September 2013 - 23:21

Heleen En Ad Blom Kesteloo:

het is niet de 2e dag maar al weer de 3e dag van de reis wat gaat de tijd toch snel.
    Je raakt van slag haha.

Tags: New York