Boston today - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Heleen en Ad Blom Kesteloo - WaarBenJij.nu Boston today - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Heleen en Ad Blom Kesteloo - WaarBenJij.nu

Boston today

Door: Ad

Blijf op de hoogte en volg Heleen en Ad

29 September 2013 | Verenigde Staten, Boston

Wat een stad is dat Boston, geweldige geschiedenis en volop gebouwen en fotogenieke doorkijkjes. Hebben heerlijk gewandeld zo op onze laatste hele vakantiedag. Morgen weer met het vliegtuig terug, jammer maar helaas. We hebben geen internet op de hotelkamer, want ik ben en blijf een zuinige Zeeuw, dus moeten jullie het nog even zonder foto's doen. Deze komen ook op deze site als we thuis zijn en ik kan jullie nu al vertellen dat er voldoende te zien is. Morgen nog een beetje doorbrengen in de stad en vooral op het vliegveld, een vriendelijke groet van ons beiden. En we hopen op een voorspoedige vlucht vanuit Boston, en wel een directe vlucht als het even kan deze keer.
Vanuit een zonnig Boston,gegroet gij lezers !!

Tags: Bostons