zondag op de Hamptons - Reisverslag uit Southport, Verenigde Staten van Heleen en Ad Blom Kesteloo - WaarBenJij.nu zondag op de Hamptons - Reisverslag uit Southport, Verenigde Staten van Heleen en Ad Blom Kesteloo - WaarBenJij.nu

zondag op de Hamptons

Door: Ad

Blijf op de hoogte en volg Heleen en Ad

23 September 2013 | Verenigde Staten, Southport

Zo ,als je dacht dat er in Wassenaar mooie huizen staan, mis.
als je dacht dat er in San Tropez mooie huizen staan, mis.
Als je dacht dat er op Key West mooie huizen staan ,3x mis.
Nee, hier staan wat optrekjes die echt alles maar dan ook alles overtreffen. Maar dat is niet alles. Vandaag lekker naar het eind van Long Island gereden ,vuurtoren op de punt en een zeehond in het water die zo af en toe zijn ( of haar ) kopje liet zien. Lekker een beetje gereden hier, langs de kust, die op sommige plaatsen in een oogopslag aan beide kanten van het eiland te zien is, Een streepje land tussen de golven. Nou we genieten nog steeds, Voor vandaag even geen foto's , moet ze nog een beetje uitzoeken Kan ook niet alles tegelijk, heb ook vakantie hoor!! :-) Nou vanuit de Southampton Inn een goede nacht, tot morgen Gegroet gij lezers !!