NEWPORT - Reisverslag uit Newport, Verenigde Staten van Heleen en Ad Blom Kesteloo - WaarBenJij.nu NEWPORT - Reisverslag uit Newport, Verenigde Staten van Heleen en Ad Blom Kesteloo - WaarBenJij.nu

NEWPORT

Door: Ad

Blijf op de hoogte en volg Heleen en Ad

25 September 2013 | Verenigde Staten, Newport

Zo na een flink ontbijt zijn we om 09:00 uur vertrokken uit het hotel. Nog wat foto's gemaakt en toen waren we er klaar voor De 1 a senic gereden, omdat het anders veel te snel zou zijn. Daar hadden we trouwens ook nog een andere optie voor hoor, Vanderbilt Mansion, en dan binnen de grand tour inside. Nou dat was me een huis , tuin en uitzicht. Daar waren we ruim 2 uur aan het bezichtigen, wat een weelde !! Je moet dit in ieder geval eens gezien hebben denk ik dan maar. Voor de rest, waren we 14:00 in het hotel waar we een kleine kamer hebben, geen uitzicht op zee, maar wel een infra-rood in de toiletkamer. We hebben het ook hier naar ons zin , zeker weten. We komen ten slotte niet voor de kamers, maar wel voor een snel internet en goede hamburgers !!!:-) Nou lieve leesvrienden en vriendinnen vanuit een wederom zonnig en fris Newport we say good night ( voor straks )

• 25 September 2013 - 23:19

Henriette:

Wow! het is weer allemachtig prachtig Ad! Voordat we kinderen hadden zijn Johannes en ik daar ook eens geweest, en ik krijg dat gevoel weer helemaal terug als ik je foto's zie. Heel veel plezier gewenst en blijf maar veel foto's maken! xx Henriette

Tags: Newport