dag 2 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Heleen en Ad Blom Kesteloo - WaarBenJij.nu dag 2 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Heleen en Ad Blom Kesteloo - WaarBenJij.nu

dag 2

Door: Ad

Blijf op de hoogte en volg Heleen en Ad

19 September 2013 | Verenigde Staten, New York

Nog steeds geen schone hemden en sokken De koffers zijn er nog niet. Dat hield in ieder geval ons vandaag niet tegen. Wat we op het programma hadden hebben we gedaan en eigenlijk nog meer Genoten van de metro gewandeld langs het water en genoten van alle mooie mensen die we tegen kwamen ons vrolijk groetend " fijn dat jullie er zijn, we zien bijna geen toeristen meer in NY" AHUM !!! Uit alle windstreken van de wereld kom je ze tegen met bussen tegelijk en maar foto's maken en in de weg lopen , ook ik hoor :-) Nou vandaag dus nog geen koffer voeten zijn moe en aan een beetje rust toe. In het hotel, morgen komt er weer een vervolg op het verhaal. Dus voor hier en nu vandaag zijn we klaar.
Het weer is fantastisch gelukkig wel alleen tegen de avond nu een beetje warm voor het goede. De foto's spreken in ieder geval

Tags: New York