goede morgen Amerika, zeg maar New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Heleen en Ad Blom Kesteloo - WaarBenJij.nu goede morgen Amerika, zeg maar New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Heleen en Ad Blom Kesteloo - WaarBenJij.nu

goede morgen Amerika, zeg maar New York

Door: Ad

Blijf op de hoogte en volg Heleen en Ad

19 September 2013 | Verenigde Staten, New York

Wat een belevenis en wat een reis. Op Schiphol begon het, op tijd het vliegtuig in zonder dat we naast elkaar konden zitten, maar dat was niet zo erg. We hadden lekker veel beenruimte, wat natuurlijk in een vliegtuig geen overbodige luxe is. Echter van korte duur. Na 3 uur sleutelen was het probleem met een kerosine lucht in het vliegtuig nog niet echt opgelost, besloten werd de vlucht in zijn geheel op te heffen, om 16:00 uur zouden we horen of we om-geboekt zouden worden of niet. Nou dan maar om-boeken , een verblijf in een hotel in Amsterdam weegt niet op naar een verblijf in NY dachten we zo. Via London dan maar en dan naar JFK in plaats van Newark, en naast elkaar. Goed dan op naar London. Daar een treintje en een lange wandeling over het vliegveld, want dat is een beetje groot daar, op naar NY. Met een 747 van BA op naar de USA. een kleine 7 uur vliegen. Na een beetje vertraging waren we er en alleen de koffers zijn er niet, jammer maar dat hoeft de pret niet te drukken. Toch?
Een eerste vergoeding van $100,00 in de pocket voor een tandenborstel en een stukje zeep, betaalden wij er de taxi mee , want we hadden geen zin om met de metro zo laat , zo moe en zo zonder iets of wat te gaan. Maar we zijn er geslapen zo goed en zo kwaad het ging, lekker bed en een goede douche, nog even en dan komt de zon, voor ons een begin van de dag. Op naar de KUBUS rood in dit geval ,foto's van dit verhaal komen er aan. Nu nog even niet !!

• 19 September 2013 - 20:42

Nelly:

Hoi,
    Zo , dat is ff lekker weg.
    Als de koffers langere tijd weg zijn krijg je veel meer geld. Daar zijn regelingen voor. Zou ik in de gaten houden.
    Geniet ze verder, ik lees mee, gr. Nelly

Tags: New York