maandag alweer - Reisverslag uit Southport, Verenigde Staten van Heleen en Ad Blom Kesteloo - WaarBenJij.nu maandag alweer - Reisverslag uit Southport, Verenigde Staten van Heleen en Ad Blom Kesteloo - WaarBenJij.nu

maandag alweer

Door: Ad

Blijf op de hoogte en volg Heleen en Ad

23 September 2013 | Verenigde Staten, Southport

Zoals beloofd wat foto's van hier,en nog een paar van The City
We hebben veel mazzel met het weer, nog maar 1 keer regen gehad en dat viel het meest in de nacht van zaterdag op zondag. Dus daar hebben we voordeel mee. Vanmorgen vroeg wakker gemaakt door onze bovenburen, de olifanten, volgens mij hebben die niet door dat een houten vloer wat meer lawaai geeft dan de betonnen vloer van thuis. Vakantie blijft toch vooral behelpen :-)
Vandaag gaan we op pad , doen we de noordkant van Long Island en we zien wel wat we tegen komen.
Gisteravond in een ouderwetse DINER gegeten, alleen zo ouderwets was hij niet zat dubbel glas in dus van na 1980 zou ik haast zeggen.
Maar de vuurtoren in Montauk staat er in ieder geval op. Nu nog meer
Op de achtergrond hoor ik nu een brulboei of iets dergelijks, zee , vis en bootjes kijken kan hier goed hoor, en mocht je je mini mee willen nemen aan boord van de plezierjacht, dat kan geen foto wel gezien
Greetzzzz uit de united steeeeeds