Het begin. - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Heleen en Ad Blom Kesteloo - WaarBenJij.nu Het begin. - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Heleen en Ad Blom Kesteloo - WaarBenJij.nu

Het begin.

Door: Ad

Blijf op de hoogte en volg Heleen en Ad

31 Augustus 2013 | Nederland, Spijkenisse

Het begin zeg maar de roots van deze reis die we gaan maken ligt in een de vorm van een RODE KUBUS die ergens in New York op een hoek van een straat staat.
De rest is eigenlijk bijzaak, die RODE KUBUS, is de motor.
En dan komt er nog bij, dat er natuurlijk ook wat fotobeelden in mijn archief moeten komen van NY, een fotograaf kan eigenlijk niet zonder. Dus op naar NY, Heleen is al bijna klaar met de voorbereidingen, die het voor mij erg makkelijk maken.
Ik rij en maak de foto's en laat Heleen me voeren naar de plekken die ons beiden interesseren, sommige plaatsen zijn een must see, dus doen we dat er ook effe bij. Nog even wachten, het reisvirus heeft ons weer te pakken. Koffers al een keer gepakt, we hebben geen overgewicht mee, dus zijn we er ( bijna ) klaar voor.
Een beetje testen met waarbenjenu.nu en dan gaat het allemaal goed komen WE HOUDEN JULLIE OP DE HOOGTE !!

• 31 Augustus 2013 - 08:55

Birgit:

Leuk om op deze manier vanaf n afstand het t ervaren